0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0

Обмін та повернення

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

Товар, замовлений в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну ( поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  1. Товар повинен бути повністю укомплектований
  2. Наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів
  3. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і шкарпетки)

Перед тим, як обімняти або повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на обмін або повернення. Повернення та обмін здійснюється Новою поштою або ж в пункті самовивозу (тільки Київ).

Обмін та повернення через Нову Пошту

  1. Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
  2. Для відправки товару необхідно по телефону (067) 388-47-17 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
  3. Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
  4. Після відправки товару необхідно по телефону (067) 388-47-17 повідомити менеджеру номер декларації.
  5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після відправки.

Повернення та обмін в Києві:

  1. Обмін та повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивозу протягом 14 днів з моменту покупки.
  2. Перед тим, як обміняти чи повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером за будь-яким телефоном, вказаним на сайті та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою Драгоманова 31-Б, Київ.
  3. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів способом, аналогічним способу оплати, в день повернення або, в разі відсутності грошей у касі, протягом 7 банківських днів.

Зверніть увагу:

  • У разі повернення товару неналежної якості або при отриманні клієнтом товару. який не відповідає замовленню, магазин бере на себе витрати на пересилку.
  • Якщо присланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
  • Повернення грошових коштів, в разі відправлення товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
  • Якщо товар не працює (пошкоджений), обмін або повернення товару можливий тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.